درباره ما

با توجه به روند سریع رو به رشد جمعیت جهان و نیاز هر چه بیشتر به افزایش تولید محصولات و کاهش هزینه ها، لزوم استفاده از تکتولوژی جدید مطابق با شرایط، کم و گذرا بودن میزان بارندگی بالاخص در مناطق دیم در کشور و جبران بعضی از نیازمندی های بذر کشت شده، لزوم استفاده از تکنولوژی جدید، آن هم مطابق با شرایط جوی منطقه ای و کشور مهم ترین راه رسیدن به محصولات بیشتر است. در غیر اینصورت، مجبور به از دست دادن بسیاری از تعمات خدادادی برای فراوانی بیشتر و زندگی راحت تر می باشیم. از این رو شرکت صلاح برزگر کردستان اقدام به طراحی و تولید خطی کار نموده و توانسته است با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان، کارآمدی و کیفیت خطی کارهای خود در روند و توسعه مکانیزاسیون در مناطق غرب، جنوب و شمال کشور به اثبات برساند.

با عنایت به قوه توانایی در طراحی و تولید، شرکت تک محصولی نبوده و مفتخر به تولید سفارشات انواع دستگاههای مورد نیاز کشاورزان می باشد

به لحاظ اعتقاد شرکت به عرضه محصولات با کیفیت، از تمامی صاحب نظران تقاضا دارد با راهنمایی های علمی و اعلام نارسایی ها و نواقص احتمالی دستگاه، شرکت را در عرضه هر چه بهتر محصولات مرغوب، یاری و مساعدت نمایند.

با حمد و ستایش خداوند متعال این شرکت در سال ۱۳۶۴ با اخذ پروانه بهره برداری از سازمان صنایع در زمینه تولید انواع ادوات و ماشین آلات کشاورزی فعالیت خود را شروع نموده و با تلاش و زحمت شبانه روزی در سال ۱۳۷۰ رسما فعالیت تخصصی خود را در زمینه تولید دستگاه های کشت بذرکارهای خطی کار غلات با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص دستگاه های خود را بین کشاورزان عزیز توزیع نموده و با جلب رضایت مشتریان و بازدهی محصول بیشتر توانسته از رقبای خود پیشی گرفته و پله های ترقی را طی نمیاد و دستگاه های خود را در سراسر ایران توسط نمایندگی ها ی خود با دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش توزیع نماید. همچنین این شرکت با به کار گیری ماشین آلات مدرن جدید و استفاده از مواد اولیه آلیاژدار و راه اندازی واحد ریخته گری کلیه قطعات دستگاه در داخل کارخانه تولید و به بازار ارائه میگردد.

درباره ما was last modified: جولای ۲۵th, 2020 by admin